Follow on Bloglovin

lørdag den 3. november 2012

What's In My Makeup Bag?

Når jeg er 'out and about', har jeg som regel denne fine, lille makeup taske med mig. Det er altid rart at have redskaberne med sig, hvis man får brug for at friske sin makeup op.


1. Clinique Superbalm Moisturizing Gloss / 10 Grapefruit Jeg er tosset med disse balms fra Clinique, som er super fugtgivende og samtidig flot skinnende på læberne. Holder mange timer!

2. Nilens Jord Kabuki Børste

3. Youngblood Natural Mineral Loose Foundation / Ivory Jeg har tendens til rødlig hud, og denne pudder er den absolut bedste til at skjule de røde kinder. 

4. Maybelline The Turbo Volum' Express Mascara Ikke den bedste mascara i verden, da den ender lidt under øjnene efter et par timer, men den giver flotte vipper.

5. Rimmel London Eyeshadow Quad / Sun Safari Supergod, lille pallette til at have med på farten.

6. Random Eyeshadow Brush

7. Rimmel London Kate Moss Lipstick / 19 Den fineste farve, og en formel som holder i mange timer.

8. Oriflame Eyebrow Kit Jeg er virkelig forelsket i dette kit, og jeg har brugt det hver dag siden jeg modtog det i en Goodiebox. 

9. Rimmel London 3 in 1 Blush / Spring Flower Fin, lyserød blush. Der er en del glimmer i den lyseste farve, så jeg bruger mest de to andre.

10. Random Blush Brush

Hvilke produkter har i altid på jer?



Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar