Follow on Bloglovin

søndag den 4. november 2012

Nail Polish Storage + All Time Favourite Nail Polishes


Er der noget, som er svært at opbevare, så er det neglelak. Min løsning er blevet nogle fine tinæsker, som jeg fandt i et græsk supermarket i sommers. Jeg synes, at det ser super fint ud, og lakkerne er tilgængelige imens det stadig ser fint ud.


Og så til mine ynglings:


 Fra venstre: Klassisk rød fra Depend / 175 Baby blå fra Barry M / Blue Moon Dyb bordeaux fra Rimmel London / Wine Not Lilla fra Depend / 115 Klar lak med rød, turkis og lyserøde glimmerstykker fra Claire's / Uden navn

Mine 5 favoritter er alle nogle som kan bruges året rundt, og der er lidt til en hver lejlighed. Neglelakken fra Claire's er et sjovt pift til neglene, og den kan både bruges alene eller ovenpå en anden lak.  

Hvordan opbevarer i jeres neglelak?



Follow on Bloglovin

4 kommentarer:

  1. Hvor fint med opbevaringen du har fundet på her :) Lige pt. står mine bare fremme rundt omkring, men der skal helt sikkert styr på dem snart!

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i hvert fald dekorativt med fine æsker og dåser! :-)

      Slet
  2. I Love the second and third Colour!
    Great collection!
    Lovely blog.

    I would appreciate it if you take some time out and visit my blog
    www.stylesfrillsandheels.blogspot.co.uk
    Claudiaxx

    SvarSlet