Follow on Bloglovin

mandag den 5. november 2012

Products of the Week # 1


Jeg kan allerede mærke på min hud og mit hår, at det er ved at blive koldere udenfor, og både min hud og mit hår har derfor brug for ekstra fugt. For tiden bruger jeg derfor ovenstående produkter i et forsøg på at genoprette fugtbalancen.


Når de kolde måneder nærmer sig, har jeg i flere år fundet Nivea's verdenskendte fugtighedscreme frem. Den tykke creme i den karakteristiske, blå tinæske er elsket af mennesker verden over, og jeg er en af dem. Den er super tyk, så jeg bruger den kun om aftenen. Kan købes i Matas og diverse supermarkeder. Mine hænder er tit tørre men især om vinteren. Min favorit håndcreme er Origins' Make A Difference håndcreme, som hurtigt synker ind i huden og derfor er god at have med i tasken. Den kan bl.a. fås i Magasin.


En lækker fugtighedsmaske, som gør et godt arbejde er Origins' Drink Up 10 Minute Mask. Den dufter super friskt og efterlader huden blød og uden tørre områder. Jeg bruger den gerne et par gange om ugen. Kan købes i Magasin. De dage hvor mine læber er aller tørrest, og når jeg derfor ikke har lyst til at bruge en udtørrende læbestift, bruger jeg Golden Rose's Lip Protector som ikke blot fugter læberne, men som også afgiver en fin, diskret rød farve. Købt i Istanbul.



 Mit hår bliver trist om vinteren, hvis jeg ikke plejer det lidt ekstra. Til det formål bruger jeg Aussie's 3 Minute Miracle Frizz Remedy, som godt nok er en hårkur mod frizz, men som stadig tilfører håret fugt og som blødgører det. Win win win! Jeg har fornyligt brugt en op, så da der lå en i Oktober måneds Goodiebox, blev jeg glædeligt overrasket! Kan ellers købes i bl.a. Matas. Efter hårvask og imens mit hår stadig er vådt tilføjer jeg en smule af Davines' Absolute Beautifying Oil, som gør mit hår blødt, smidigt og skinnende.

Hvilke produkter kan i ikke leve uden i de kolde måneder?






Follow on Bloglovin

8 kommentarer:

  1. Hej Laura.
    Læste lige i et kommentar felt inde på Trés Chic Cliqué at du skal på Vallekilde til foråret. Og det skal jeg også!
    Så tænkte jeg lige ville høre om hvornår du skal derop, og hvor langt et ophold osv? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sophie! Ej hvor spændende! :-) Jeg har valgt 4-ugers kurset, som går fra d. 24. marts til d. 20. april, da jeg er interesseret i at blive forberedt til optagelsesprøverne så godt som muligt :-)
      Er det dit første forsøg på at komme ind? Og er du mest interesseret i Århus eller Odense?

      Slet
  2. Blev også helt glad, da jeg læste der var en anden der også skulle derop :-)
    Og det lyder rigtig godt med 4 ugers kurset. Jeg har valgt at tage syv uger, da jeg ikke tidligere har forberedt mig, og ikke har tid til det i min hverdag pt. Og ja, det er mit første forsøg.
    Vil helt sikkert allerhelst ind i Odense - da jeg bor her - men tror ikke rigtig jeg kan tillade mig at være alt for kritisk, når det gælder det geografiske ;-) Hvad med dig, er det dit første forsøg, og hvor vil du helst ind?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bor på Sjælland, så rent geografisk er det lidt hip som hap for mig, da jeg alligevel skal flytte, men jeg vil allerhelst ind i Aarhus.
      Jeg forsøgte mig med optagelsesprøven i Aarhus i foråret, og kom ikke ind, hvilket jeg nok heller ikke havde regnet med, for hold da op! hvor bliver der sorteret mange fra!
      Har du en backup-plan? Eller vil du fortsætte med at forsøge at komme ind, indtil det lykkes? :-)

      Slet


  3. Great review!!

    Really love your style and posts!!

    A blog like this deserves a new follower!

    Hope to see you back on mine for a peek :)

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    SvarSlet