Follow on Bloglovin

mandag den 8. oktober 2012

Tip til opbevaring! # 1

Her er et lille, meget simpelt, DIY-eksempel på, hvad man kan bruge boksene fra Goodiebox til, hvis man er tilmeldt deres service. Jeg har kreeret et lille skilt til hver boks, hvor der henholdsvis står 'Lips', 'Samples' og 'Eyes' indtilvidere. Boksene indeholder, som det måske siger sig selv, produkter som passer til skiltet. Jeg synes, at det er super dekorativt at have de fine, hvide bokse stående fremme, og skiltene gør det nemmere at overskue, hvad man har i hvad. Min næste boks skal have påskriften 'Face', og måske skal jeg også have et par til neglelak engang.




Smider i boksene ud? Eller bruger i dem? I så fald, til hvad?

// Laura



Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Jeg bruger mine til gaver eller når jeg sender ting.
    Har en boks til alle mine prøver i forvejen, men ellers er det da en god ide :)
    De skal i hvert fald ikke smides ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også en god idé! Nej, de er alt for fine til at smide ud :-)

      Slet