Follow on Bloglovin

tirsdag den 9. oktober 2012

Oriflame Products // Review


September's Goodiebox indeholdt bl.a. disse to produkter fra Oriflame. Et øjenbrynskit og en eyeliner-pen. Jeg er meget begejstret for dem begge! Øjenbrynskittet indeholder 2 skygger til at udfylde øjenbrynene med, en voks til at sætte øjenbrynene og to børster. Jeg har brugt sættet hver dag siden jeg modtog det, og det er uden tvivl det bedste jeg endnu har prøvet! Øjenbryn er en ret vigtig og markant del af ens ansigt, så jeg synes at det er vigtigt, at de ser fine ud. 

Eyeliner-pennen er også en af de bedste jeg har prøvet af sin slags. Super intens, og tørrer ikke ud imens man bruger den. Begge produkter kan købes på Oriflames hjemmeside, og koster henholdsvis 129 kr. for øjenbrynskittet og 110 kr. for eyelineren. Nedenstående look har jeg lavet med de to produkter.


// Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar