Follow on Bloglovin

onsdag den 10. oktober 2012

Products I Have Repurchased # 1

At man har opbrugt et produkt og derefter genkøbt det, siger alt om produktet. Dette er første indlæg i serien om, hvilke produkter jeg har genkøbt efter at have opbrugt dem. 


Mentholatum Lipbalm:
Dette er min absolut ynglings læbepomade nogensinde, og det siger ikke så lidt, da jeg gennem tiden har prøvet et utal af forskellige mærker. Denne dufter af mentol og svier en smule på læberne, når man putter den på, hvilket efter min mening indikerer, at den virker. Den gør sprukne læber bløde igen på kort tid. Den kan bl.a. købes i matas til 18,50 kr.


L'Oreal Double Extension Mascara:
Jeg har genkøbt denne mascara flere gange, da jeg simpelthen aldrig har fundet en som er bedre. Jeg bruger ikke serummet så tit, kun til særlige arrangementer, men mascara'en er stadig alle pengene værd, selvom man kun bruger den ene halvdel. 149,95 kr.



Garnier Caffeine Eye Roll-on:
Denne er min første, men den er ved at være tom, så jeg har netop købt en ny på tilbud i Matas, da jeg ikke vil gå en eneste dag uden at have påført den. Den virker kølende, og modvirker derfor poser under øjnene. Herudover hjælper indholdet af koffein, til at mindske mørke rander under øjnene. 79,95 kr.


Plasier Skin Tonic for dry skin:
Jeg bruger denne hver dag, efter jeg har fjernet min makeup. Den virker kølende og beroligende og så fjerner den de sidste rester af makeup og snavs. Der findes muligvis andre Skin Tonics på markedet som er ligeså gode, men jeg elsker denne, da den er meget nænsom mod min tørre, sarte hud. 59,95 kr.

// Laura

2 kommentarer:

  1. Lækre produkter! Man kan altid bruge sådan nogle ting :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis! De er ret essentielle! Især læbepomaden i disse kolde tider!

      Slet