Follow on Bloglovin

torsdag den 11. oktober 2012

Catch Me



Jeg vil lige smide en anbefaling på en rigtig lækker parfume, som dufter af efterår. Der er tale om
 Catch Me af Cacharel. Jeg er normalt til meget friske parfumer med blomsterduft, som f.eks. Rose af Paul Smith, men Catch Me har virkelig fortryllet mig. Den er ikke så tung, at den leder tankerne hen på bedstemor, men tungere end hvad jeg er vandt til, hvilket dog ikke gør noget, da vi går mørkere tider i møder. Og så er flakonen da bare helt vildt sød og lige til at smide i tasken.

Jeg er rent faktisk så heldig, at jeg har vundet denne parfume i en foto-konkurrence på Goodiebox' hjemmeside. Opgaven var at tage et billede i sit bedste 'catch me'-moment, og jeg valgte derfor nedenstående billede.


// Laura



Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar