Follow on Bloglovin

torsdag den 11. oktober 2012

Really Red!

Jeg elsker røde negle! Der er bare noget fint og sofistikeret over røde negle. Mit bedste bud på den perfekte røde neglelak er Essies' Really Red. Med ét lag har du de fineste røde negle.

Mit forhold til Essie er lidt et love/hate-forhold. Jeg var virkelig skuffet over den første Essie lak jeg prøvede. Jeg havde bestilt tre, men da den første bare ikke var god, smed de andre to ned i en skuffe og glemte dem. Jeg fandt dem så frem for nogle måneder siden, og jeg er virkelig glad for at jeg ikke smed dem ud! De er super kvalitet, så jeg var nok bare uheldig med den første. En af de to jeg genfandt er altså denne - Really Red.



Hvilke er jeres ynglings Essie neglelakker?



Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar