Follow on Bloglovin

søndag den 7. oktober 2012

Something New # 2


Så er det sket. Jeg er nu ejer af Urban Decay's Naked 2 pallette. Jeg kunne ikke lade den være, da jeg var i København og Sephora sidste uge. Jeg måtte slippe 370,- for den, men da jeg faktisk troede, at den kostede 420,- 'sparede' jeg lige 50 kroner. Og ja. Den er så fantastisk, som man har hørt! Den består af 11 perfekte hverdags-farver, samt en sortere-end-sort sort. Hver eneste krone værd!




Jeg har også erhvervet mig en Maybelline Color Tatoo i farven Permanent Taupe. den fungerer perfekt som base. Købte den med 30 % besparelse, så måtte give 42,- for den.


Grunden til at jeg var i København var, at jeg havde vundet to billetter fra Mie's blog, We Wonder, til pre-shopping af Anna Dello Russo's linje for H&M, og til dette fine event købte jeg disse smukke øreringe, som leder tankerne hen til engelske kronjuveler og eventyr. 179,95,-



Da eventet var slut, fik vi en fin goodiebag som indeholdte en nøglering designet af Anne Dello Russo.



// Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar