Follow on Bloglovin

mandag den 22. oktober 2012

Something new # 3 - For the Lips

Jeg elsker produkter til læberne! Derfor har jeg nu opgraderet min samling med endnu to begge fra Rimmel London. Der er tale om en 1000 Kisses Lip Tint i farven 720 Walnut og en af de nye, matte Kate Moss læbestifter i farven 107, som altså er en dyb rød.

1000 Kisses:


Jeg er virkelig imponeret over dette produkt, som mest af alt ligner en stor tusch. Selvom det kun er en tint, er den ikke usynlig på læberne, men giver mine læber en lidt mere interessant farve. Hvis man applikerer læbepomaden, som den er udstyret med, ovenpå farven, forbliver læberne dejligt bløde. Herudover dufter den dejlig friskt. 69,95 kr.

Kate Moss Lipstick:



Den syner mere mat i virkeligheden end på billedet, men jeg havde nok håbet, at den ville være endnu mere mat. Dog er farven fantastisk, og den tørrer ikke læberne ud. Hallelujah for det! Jeg tror også, at jeg skal have fingrene i de to andre farver.
Et minus ved denne læbestift er duften. Den har samme duft som mange af Rimmels andre læbestifter, og efter min mening er den al for kunstig. Ligenu: 59,95 kr. i matas. Ellers: 69,95 kr.


Overordnet set er jeg virkelig glad for Rimmels makeup produkter. Jeg synes, at man får god kvalitet til en billig pris. 



Follow on Bloglovin

2 kommentarer: