Follow on Bloglovin

fredag den 26. oktober 2012

Space Girl - Lush




Mit første køb fra Lush, som er en kæde med håndlavet kosmetik, er denne 'Bath Bomb'. Jeg købte den i Istanbul i efterårsferien, da vi desværre ikke er berigede med en Lush i Danmark. 

Og hvad skal man så med sådan en fætter, tænker man måske. Jo, man putter den simpelthen i badekarret, når det er fyldt med vand. Udover at dufte fantastisk, forvandler den vandet til en fin lilla farve, og som en ekstra feature, kan man, når man har puttet den i vandet, tage hovedet under vand, og lytte til de sjove lyde, som den afgiver. 

Den kan, sammen med alle de andre lækre produkter, købes her. Når jeg skal til London i December, skal jeg helt sikkert forbi Lush, og prøve nogle af de andre produkter, og jeg glæder mig allerede!

Jeg måtte slippe ca. 35,- for den, men der er lidt at spare ved at købe den i f.eks. England.

Ps. I baggrunden af billederne spotter i mine hjemmelavede efterårsdekorationer i form af blade med kobber og guldglimmer.



Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar