Follow on Bloglovin

lørdag den 15. september 2012

The Best of the Browns


Dette indlæg er i samme dur som indlægget med titlen 'My Precious Pink Products'. Disse produkter er bare ikke pink, men derimod brune - surprise - og nogle af mine ynglings.

1. Eyeliner, Hot Chocolate, Essence. Super billig eyeliner, som gør jobbet! Dejlig cremet og med fin holdbarhed. Der er ikke så meget at sige til det end: øv! Hvorfor kan man ikke købe Essence i Danmark?

2. Concealer, Magic Pen, Lovely. Denne concealer er ret ny, men allerede en favorit, med sin friske duft og gode dækkeevne. jeg bruger den hovedsageligt under øjnene. Den er desværre købt i Polen, og mærket er ikke til at få fat på i Danmark. Igen. Øv! Min er den lyseste farve, ligesom de næste produkt. Hurra for at være bleg dansker!

3. BB-creme, Garnier. Min eneste BB-creme, men jeg har heller ikke brug for flere, for denne er perfekt! Let dækkeevne, som udjævner ens hudfarve/tone, hvilket er tiltrængt, når man har tendens til røde kinder. Jeg var faktisk ret meget i debat med mig selv, om jeg skulle købe den eller ej, af den simple årsag, at reklamen for den, som kørte i fjernsynet, da jeg skulle købe den, efter min mening, var forfærdelig! 'Jeg elsker BB, jeg elsker BB, jeg elsker BB!' - Men jeg endte med at købe den (49,95 i Matas), og jeg har ikke fortrudt det et øjeblik!

4. Concealer, Renew & Lift, Rimmel London. Endnu en concealer, men denne bruger jeg til at dække urenheder og ikke under øjnene. Den lugter lidt af fåreuld (?!) hvilket er lidt ærgerligt, da jeg er vild med friske dufte, men jeg købte den i et Matas-outlet til 16 kroner, så der er ikke så meget at komme efter.

5. Dream Mousse Concealer, Maybelline. Yet another concealer! Denne har, som navnet indikere, en mousse-tekstur, hvilket jeg er ret vild med.

6. Cream eyeshadow, Hema. Det her er en af mine favorit øjenskygger. Den er købt i en hollandsk butik, og er bare perfekt. Flot farve, fin glimmer. I'm in love.

7. Roll-on Concealer, Ganier. Last concealer! I promise. Denne her er super til under øjnene, da den virker opfriskende. Jeg har dog fået købt den i den aller lyseste farve, og min hud er stadig en lille, bitte smule solbrun, så jeg må vente med at bruge den til vinter.

8. Eyebrow pencil, Jordana. Does the job. Det er sådan set lidt det, som jeg har at sige til dette produkt. Og så er jeg vild med den lille børste, så den er super nem at have med på farten.

Det næste indlæg i denne kategori vil være 'My Green Gems'

// Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar