Follow on Bloglovin

lørdag den 15. september 2012

Red Lips // Golden Eyes - Makeup of the Day # 1



Nu når efteråret er kommet, så synes jeg, at man kan tillade sig lidt mere, når det kommer til læbeprodukter. Min ynglings læbestift til efteråret bliver helt sikkert denne cremede, dybe røde fra Max Factor. Den er fra kollektionen  'Colour Elixir' og er i farven 690 Aubergine. Denne kollektion påstår at have en blødgørende effekt, og burde efterlade læberne ekstra bløde hvis man bruger produktet en uge i træk. Jeg har ikke prøvet at bruge den en uge i træk, men når jeg bare har den på en enkelt dag, udtørrer den absolut ikke mine læber! - Tværtimod! Hvilket bare er et ekstra plus til de kolde efterårs måneder.

Som base til min øjenmakeup har jeg brugt min vandfaste øjenskygge-pen fra Gosh i farven Love that Champagne, som pga. den cremede konsistens fungerer i stedet for en øjenskyggeprimer. Herudover har jeg tilføjet en mørk brun øjenskygge, og en lysere beige på den inderste del af øjenlåget.

// Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar