Follow on Bloglovin

fredag den 14. september 2012

Good Value for Your Money # 1


Da jeg var i H&M før sommerferien, tog jeg mig endelig sammen, og købte en af deres øjenskygge-palletter. Jeg har kigget på dem i lang tid, men har været lidt skeptisk, fordi hvordan skulle en pallette til omkring 70,-, være noget som helst værd? Heldigvis havde jeg ikke ret i, at bare fordi den er billigt derfor også er noget bras. Det er godt nok ikke alle farverne der er vildt pigmenterede, men størstedelen er absolut noget værd! Især de shimmery-farver er super pigmenterede, og man kan med denne pallette lave et stort set hvilket som helst look, da den både indeholde de neutrale farver som brun, grå og sort, men også indeholder de lidt mere vovede farver som lilla, grøn og blå.

Jeg synes absolut, at denne pallette er alle pengene værd, og det er ikke sidste gang, at jeg køber andet end neglelak fra H&M's beautyafdeling.

// Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar