Follow on Bloglovin

fredag den 14. september 2012

MAC * Creme Cup



MAC, Creme Cup, Cremesheen

IN LOVE! Jeg har længe været interesseret i læbeprodukter, især læbestifter, og har også en anseelig samling, men da jeg købte min første MAC og prøvede den på, har jeg næsten glemt de andre jeg ejer. Creme Cup fra MAC er simpelthen perfekt! Den kan bruges til hverdag, den kan bruges til fest. Den kan endda bruges om vinteren, hvor læberne er tørre, fordi konsistensen og formularen er fugtgivende - ihvertfald på mine læber. Med en pris på 160,- i Danmark, er læbestifterne desværre ikke noget jeg kan købe hver dag. Denne er købt i lufthavnen til 130,-, hvilket stadig er dyrt i mine øjne, men den er det værd! Og jeg skal meget snart have fingrene i nogle flere!

Ejer i nogle af MAC's læbestifter? Hvilke? Og hvad synes i? :-)

// Laura


Ingen kommentarer:

Send en kommentar