Follow on Bloglovin

torsdag den 13. september 2012

Sun Safari



Denne skønne øjenskygge quad fik jeg af min veninde for et par måneder siden, og jeg har virkelig nydt at bruge den. De fire farver den består af, er rigtig gode til en masse forskellige looks, og hvis man ikke er så opfindsom, er der bagpå palletten et eksempel på hvordan man kan bruge skyggerne.

Jeg er især vild med den helt lyse farve, som jeg bruger i den inderste øjenkrog og under øjenbrynet som highlighter, og så er jeg vild med den mørkeste farve, som bare er super flot!

De er ikke super pigmenterede, men det betyder bare, at de er nemme at kreere et blødt, hverdags look med. Jeg skal ihvertfald snart have fat i nogle af de andre farver!

Prisen ligger på 79,95,- i matas.

// Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar