Follow on Bloglovin

tirsdag den 11. september 2012

My Precious Pink Products


Dette indlæg skal handle om min gruppe af ynglings produkter, som har en fin lyserød farve. Jeg køber ikke produkter udfra udseendet, men jeg må indrømme, at det betyder en del, om produktet ser flot ud.

1. Skin Tonic for Dry Skin, Plasier. Jeg bruger denne skin tonic hver aften, efter jeg har renset min hud for makeup. Den giver fugt og fjerner det resterende makeup, som min rensemælk ikke har fået med. Jeg har brugt denne skin tonic i lang tid, og jeg er på min anden flaske.

2. Rensemælk til tør/sart hud, Matas egne striber. Jeg bruger den milde rensemælk hver aften, før jeg går i seng, til at fjerne min makeup. Jeg er ret overbevist om, at den kun er beregnet til at fjerne pudder og foundation, men jeg bruger den rentfaktisk også til at fjerne min øjenmakeup - min vandfaste øjenmakeup. Jeg synes, at det er fantastisk med et så mildt produkt, som kan fjerne vandfast øjenmakeup. Jeg er fan!

3. Parfume, Rose by Paul Smith. Dette er min absolut ynglings parfume. Jeg ejer ikke mange, fordi jeg elsker idéen om, at man kan kommer til at tænke på en person, når man dufter til at parfume. Derfor bruger jeg kun denne ene - hver dag. Og som navnet så fint indikerer, dufter den fantastisk af roser.

4. Creme Cup lipstick, Mac. Jeg købte denne læbestift i lufthavnen i år, da jeg var på vej til sommerferie, og jeg elsker den. Den dufter af vanilje, og farven er den fineste rosa farve. Herudover tørrer den ikke læberne ud.

5. Læbepomade, Yves Rocher. Denne læbepomade med sheabutter er en absolut favorit, hovedsageligt pga. af duften. Og så er det jo kun et plus, at den efterlade læberne bløde og fugtede.

6. Øjencreme, Estee Lauder. Dette er en prøve jeg på et tidspunkt fik i en goodiebag. Da jeg modtog den, røg den ind bagerst i skabet, men jeg fandt den frem for et par uger siden, og jeg har brugt den lige siden. Jeg synes selv, at jeg kan se den 'ultra firming'-effekt, som den påstår at have, på mit øjenområde.

7. Ansigtscreme, Hydra Zen, Lancôme. Denne sidste 'pink favorit' er nok min mest luksuriøse produkt. Den er hammer dyr, men hver eneste øre hver. Den dufter fantastisk, og den efterlader huden så blød, som den aldrig har været før. Desværre er min ved at være helt tom, men ligeså snart pengepungen rækker, skal jeg have en ny! (Kan købes i lufthavnen med en lille besparelse)

// Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar