Follow on Bloglovin

mandag den 12. november 2012

Youngblood Natural Loose Mineral Foundation


Jeg har prøvet lidt af hvert for at mindske rødme i mit ansigt. Jeg bryder mig ikke om at bruge foundation, så jeg var på jagt efter en pudder med god dækkeevne, og jeg er overbevist om, at jeg har fundet den bedste. Jeg har brugt Youngblood's løse mineral foundation i et par år efterhånden, og jeg tror muligvis, at det er den, som jeg vil bruge altid. 


Dækkeevnen er super, og den kan bruges alene, hvilket var hvad jeg gik efter. Den påstår at være concealer, foundation og pudder i én, hvilket ikke er løgn. Jeg bruger dog indimellem ekstra concealer på urenheder. Den dækker rødme, og holder fint i flere timer. Hvis jeg er aktiv, eller hvis det regner, er det dog nødvendigt at tilføje lidt ekstra efter et par timer. 

Jeg bruger en kabuki børste fra Nilens Jord sammen med denne pudder, og det er et match made in heaven, så jeg vil til enhver tid anbefale en kabuki børste til at applikere mineral pudder, da de to produkter arbejder godt sammen.


Som et ekstra plus indholder Youngblood's mineral pudder hverken parabener, parfume eller olie. Og Youngblood går ikke ind for at teste deres produkter på dyr.

Den koster 395 kr. og ligger derfor i den lidt dyrere ende, men hvis der er noget som er vigtigt i et makeup-look, er det en god base. Matas er for nyligt begyndt at sælge Youngblood's lækre produkter, men ellers kan produkterne købes på diverse hjemmesider.

To control and reduce redness on my skin, I've used Youngbloods Natural Loose Mineral Foundation for years now, and I'm loving it, because I don't like to wear foundation. It covers redness and blemishes as it serves as a cencealer, foundation and powder in one. It's oil, fragrance, paraben and cruelty free.  It's a bit pricey, but it's worth it.



Follow on Bloglovin

16 kommentarer:

  1. Tak for tips ;D

    Har en GIVE AWAY igang på bloggen,
    kig forbi og deltag i konkurrencen om et lækkert ur
    fra DYRBERG/KERN :D

    SvarSlet
  2. Måske skal jeg prøve den :) Jeg døjer også altid med rødme i ansigtet. Og jeg er ved at få spat :)

    Du har ikke et link til hvor man kan købe den?
    God dag herfra
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. www.ezzence.dk sælger Youngblood, og har tit rigtig gode tilbud. I dag er der f.eks. rabat. Tilmeld dig deres nyhedsbrev, så får du besked, når de har udsalg. Der er mange penge at spare, da den er lidt pricy :-)

      Slet
  3. Jeg er også irriterende rød steder i mit ansigt, og har tænkt meget på at få fat i en mineralpudder, og denne fra Youngblood har jeg kun hørt godt om!
    Din anbefaling var lige hvad jeg havde brug for til at være sikker på at skrive på den ønskesedlen! Tusind tak for det :-)

    Knus din nye follower,
    www.thesmilingdane.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. - på Bloglovin ;)
      Du er også meget velkommen til at kigge forbi min blog!

      Slet
    2. Hvor dejligt at høre! Den er virkelig pengene værd! Men som jeg også skrev ovenover, så hold øje med Ezzence.dk - De har den indimellem på tilbud!

      Jeg smutter gerne forbi din blog! x

      Slet
    3. Tillykke du har vundet min giveaway. Venligst kontakt mig med info om hvor jeg skal sende din lipgloss :)

      Slet
    4. Nej hvor fedt! Jeg har sendt dig en mail (starlightgirl911@hotmail.com), med mine oplysninger.

      Slet
  4. Har ikke prøvet det endnu, men kunne godt forestille mig, at det er godt :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  5. Youngblood is such a good brand (very underrated!!) I love it :)
    Use this one too!

    Followed u on bloglovin!
    ♥,
    Shari

    SvarSlet
  6. Jeg bruger også kun mineral pudder, synes det er bedre for min hud end foundation. Hvis du vil prøve et lidt billigere alternativ, så laver the body shop nogle gode mineral puddere :-)

    www.katrineguldbaek.dk

    SvarSlet
  7. Tak for tippet! Det kan virkelig være svært at finde den rette makeup til sin hud! :)
    Hvis det kan friste, så har jeg en giveaway kørende i samarbejde med Miinto: http://www.amydyrholmkristiansen.dk/2013/02/m-i-i-n-t-o-g-i-v-e-a-w-a-y.html :-)

    Knus fra Amy <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super svært! Der er jo så meget at vælge imellem! :-) Jeg kigger forbi!

      Slet