Follow on Bloglovin

torsdag den 1. november 2012

Nelly Beauty



Jeg er altid på ukig efter makeup af god kvalitet til billige penge, og fornylig investerede jeg i en øjenskyggepallette fra Nelly.com. Den koster normalt 115,-, og kvaliteten er virkelig fin til prisen! Den består af 40 forskellige øjenskygger, og det er måske til hit and miss. Nogle af skyggerne er virkelig gode, andre er fine og få er ikke helt så pigmenterede, men til prisen, er den absolut det hele værd.





Det er muligt at lave alle tænkelige looks med kun denne pallette, og noget af det jeg er mest begejstret for er, at den både består af skinnede OG matte skygger, da jeg elsker matte øjenskygger!

Hvis du er interesseret, er den til at få fat i her, og koster lige nu kun 81,-



Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Den ligner meget paletterne fra BH cosmetics og coastal scents.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har du fuldstændig ret i :-) Jeg har bare ikke haft lyst til at bestille en af dem i frygt for told.

      Slet