Follow on Bloglovin

mandag den 17. september 2012

Something New # 1


Prøver fra Decubal til sart hud. Jeg er altid på udkig efter gode produkter til min sarte hud i ansigtet, og har derfor 'bestilt' disse prøver fra Decubals hjemmeside. Krydser fingre for, at de er noget for mig!


Nivea Eye Make-up Remover. Jeg har i al for lang tid brugt Matas' rensemælk til at fjerne min vandfaste mascara, men jeg er træt af at gnide og gnubbe på mine øjne om aftenen for at få det af, og jeg er ikke i tvivl om, at den metode ikke er sund for min hud omkring øjnene! Lige nu er der tilbud på Nivea produkter i Matas, og jeg måtte derfor slippe omkring 35,-


Revlon Lip Butter i farven 'Tutti Frutti'. Lige siden de kom på markedet har jeg været så ivrig efter at prøve dem, men de er ikke lige sådan at få fat i, når man bor i Danmark. Jeg lokkede derfor min lillesøster til at medbringe en fra Manchester, da hun var der i weekenden. Den kostede 7,99 £, altså cirka 75,- hvilket er en smule dyrt, men hold nu op hvor er den fin! Super cremet og fugtgivende. Den giver slet ikke lige så meget farve som en læbestift, men det er kun et plus i min bog, da den derfor snildt kan bruges til hverdag. Den holder dog ikke hele dagen på læberne, men fantastisk er den!



Primark Smokey-eye set. Min lillesøster havde også denne fine, lille pallette med hjem fra Manchester. Den er købt i Primark, og er i virkelig fin kvalitet! God pigmentering, praktisk spejl og en lille applikator så den er perfekt til lige at smide i tasken.

// Laura

2 kommentarer:

  1. Hej! Tak for kommentaren på min blog. Du bad mig om at komme med lidt ris og ros:

    Jeg synes du har en vanvittigt fint design, med store lækre billeder og fine farver, som passer perfekt til en beauty blog.

    Jeg har faktisk ikke noget kritik til dig, jeg synes bare du skal forsætte som du gør :)

    Knus
    Sisselykke.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for kommentaren! Jeg vil fortsætte som jeg gør, og samtidig håbe på, at jeg bliver set! Tak fordi du tog dig tid :-)

      // Laura

      Slet