Follow on Bloglovin

søndag den 23. september 2012

LONDON

LONDON


Senere på året skal jeg en tur til London, ren fornøjelse, og derfor er jeg allerede i gang med at spare op og skrive indkøbsliste. De ovenstående ting er noget af det jeg skal have med hjem. Naked-palletten er en smule billigere i England, så det er jo oplagt, at købe den der. High Beam af Benefit har jeg længe kunne tænke mig at få fingre i, og endnu en Lip Butter (eller to) skal helt sikkert med hjem! Derudover skal jeg prøve et par af Revlon's Just Bitten Kissable Balm Stains samt palletten 'Natural' af Too Faced. Jeg ejer allerede et par lakker fra Barry M, og de er super gode, så dem skal jeg også have et par stykker med hjem af.

Jeg elsker London. Det er min absolut favorit by i verden, og jeg har efterhånden besøgt en del. Byer som Paris og Barcelona er slet ikke på højde med London. Der er bare en helt specielt æstetik og stemning i London, som jeg ikke har fundet noget andet sted i verden.

// Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar