Follow on Bloglovin

søndag den 9. september 2012

Burt's Bees


Jeg er en stor fan af Burt's Bees. De ovenstående produkter er hvad jeg ejer indtilvidere, og som det ses, er læbepomaden rigtig godt brugt! Min er med 'smagen' Mango Butter, og hvilken himmelsk 'smag'! Læbepomaden dufter fantastisk, og den gør læberne blødere end nogen anden læbepomade, jeg har prøvet. 
Produktet i den lille, fine tin-dåse er en creme til neglebåndene. Min dufter dejligt, men skrapt, af citron, og på trods af den grynede konsistens i dåsen, forvandler den sig til en skøn, blød masse, når man smører den ud på neglebåndene.

Begge produkter er noget jeg absolut vil anbefale, og de er absolut ikke mine sidste produkter fra Burt's Bees.

Burt's Bees fås i udlandet og på nettet. Jeg har ikke set mærke i nogle fysiske, danske butikker, men det kan ikke vare længe! 

// Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar