Follow on Bloglovin

onsdag den 19. september 2012

Beauty-books // Review


Jeg købte to beauty-bøger på Saxo.com for et gavekort jeg fik da jeg blev student i sommers. Den ene er af Rae Morris og den anden er af Robert Jones. De gennemgår begge hvad man har brug for at vide, både som nybegynder, men jeg tør væde med, at selv de mere rutinerede kunne få glæde af disse bøger.


Makeup - the Ultimate Guide gennemgår i kapitler alt lige fra hvilket værktøj og materialer, man har brug for til highlighting og contouring. Herudover er der guides til makeup look for alle, inkl. en kategori som hedder 'over 40s'. Billederne er super smukke og meget inspirerende. Helt sikkert en bog for alle. Link til bogen her.


Makeup Makeovers in 5, 10, 15 and 20 minutes har både nogle fine sider om f.eks. det essentielle værktøj og hvordan man får flotte bryn, men hovedvægten i denne bog er makeup tutorials step-by-step. Og som titlen indikere består den af makeup looks som tager 5, 10, 15 eller 20 minutter at lægge. Hvis man mangler et look til hverdag eller fest, er det til at finde i denne bog! Link til bogen her.

Jeg kan ikke sige, hvilken der er min favorit, men Makeup Makeovers in 5, 10, 15 and 20 minutes er mere detaljeret, når det kommer til step-by-step siderne. Billederne er dog langt flottere i Makeup - the Ultimate Guide, og den er derfor mere til inspiration efter min mening.

// Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar